تعمیرات سرفیس راحتتر از قبل خواهد شد !!! اعلان رسمی مایکروسافت

تعمیرات سرفیس پرو , بوک , لپتاپ و … مایکروسافت شامل بخش‌های مختلفی است که تعمیر هر یک نیاز به تخصص بالایی دارد . وقتی شما با ایراد سخت افزاری در لپ تاپ مواجه می‌گردید مانند عدم روشن شدن سرفیس، تخلیه سریع شارژ باتری سرفیس ، آبی شدن صفحه نمایش سرفیس ، داغ شدن سرفیس سرفیس ، ایجاد سر و صدای زیاد، از کار افتادن کیبورد سرفیس ، خرابی تاچ پد ، کار نکردن تاچ صفحه نمایش ، عدم شارژ باتری و … نیاز به یک مشاوره تخصصی برای تعمیرات سرفیس خواهید داشت

 

برای تعمیرات سرفیس تخصصی با ما تماس بگیرید : 09941138301

10000 تومان


نوشته شده توسط : امداد تعمیرات

در رویداد سخت‌افزاری سالانه مایکروسافت در ماه اکتبر، مدیر محصول Panos Panay می‌خواست به مخاطبان نشان دهد که تعمیر سرفیس جدید این شرکت چقدر آسان است . پانای در حالی که سرفیس لپ‌تاپ 3 را در دست داشت ، قاب کیبورد را از روی دستگاه بلند کرد و فضای ذخیره‌سازی قابل جابجایی و قسمت‌های داخلی را که با آهن‌رباهای ساده به‌جای چسب سخت در کنار هم قرار گرفته بودند، آشکار کرد.

حضار تشویق کردند. این یک لحظه بزرگ برای مایکروسافت بود، که دستگاه‌های سرفیس آن سال‌ها به دلیل مشکل بودن برای مصرف‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات، نسبت به دستگاه‌های رقیب Dell و HP مورد بررسی قرار گرفته‌اند.


پانای در جمع مشتاقان و کارمندان مایکروسافت گفت: «توانایی تعمیر و سرویس یک محصول بدون تأثیر بر زیبایی و ظرافت آن، بسیار مهم است.

مایکروسافت، بزرگ‌ترین سازنده نرم‌افزار جهان و دومین شرکت باارزش تجاری ایالات متحده، تنها 5 درصد از درآمد را از دستگاه‌ها به دست می‌آورد. اما این شرکت مشغول تقویت خط با گزینه‌های تراشه‌های جدید و دستگاه‌های جدید، مانند Surface Neo با دو صفحه است که نسخه‌ای از ویندوز آینده را اجرا خواهد کرد.

وقتی مردم 1000 دلار برای لپ‌تاپ خرج می‌کنند، یعنی قیمت سرفیس لپ‌تاپ 3، معمولاً ترجیح می‌دهند هزینه‌های نگهداری خود را پایین نگه دارند. این یک نقطه ضعف برای مایکروسافت بود که دو لپ‌تاپ قبلی سرفیس‌اش هر دو «نمره تعمیرپذیری» صفر از 10 را از iFixit دریافت کردند، شرکتی که تجهیزات تعمیر می‌فروشد و گجت‌ها را جدا می‌کند تا ذات خود را آشکار کند. تبلت‌های جداشونده سرفیس پرو طی سال‌ها توسط iFixit امتیاز یک و دو را دریافت کردند و تبلت سرفیس پرو ۷ که در ماه اکتبر معرفی شد، یک امتیاز دریافت کرد.

هفته‌ها پس از رونمایی در اکتبر از لپ‌تاپ سرفیس 3، iFixit متوجه شد که Panay چه چیزی را به نمایش می‌گذارد و با امتیاز 5 به بازار آمد. یک ماه بعد، iFixit تبلت سرفیس پرو ایکس را که دارای تراشه کوالکام بود، شش عدد داد و گفت که نسبت به این دستگاه "از زمانی که در سرفیس لپ‌تاپ 3 ریپ شده است" بسیار خوشبین است. این بالاترین امتیاز برای دسکتاپ، لپ تاپ یا تبلت مارک مایکروسافت بود.

 

مایکروسافت اعلام کرد تعمیرات سرفیس راحتتر میشه .

کایل وینز، مدیر عامل iFixit، به CNBC گفت که این پیشرفت‌ها برای مایکروسافت یک اتفاق است.

وینز گفت: "من باید به آنها وسایلی بدهم تا بفهمند چگونه می توانند آن سطح از قابلیت تعمیر را بدون قربانی کردن طراحی انجام دهند."

در حالی که اچ‌پی و دل امتیازهای 9 و 10 را به خود اختصاص داده‌اند، اپل در آن سوی طیف قرار دارد و باز کردن مک‌بوک‌ها و آی‌پدهای خود و تعمیرات آن را برای مشتریان دشوار می‌کند. iFixit با دادن امتیاز دو به iPad 7 در سال گذشته، گفت: «تعویض باتری و برد منطقی بسیار ناپسند است.

مایکروسافت حداقل از سال 2018، زمانی که Panay در گزارش پایداری شرکت به نیاز به بهبود در این زمینه اشاره کرد، راه‌هایی را برای سازگاری بیشتر گجت‌های خود در نظر گرفته است.

با نگاهی به آینده، ما باید تلاش‌های پایداری خود را حتی بیشتر ادامه دهیم، با تمرکز بر پیشرفت مدولار بودن، قابلیت تعمیر و بازیافت محصولاتمان، افزایش بهره‌وری انرژی تامین‌کنندگان خود، و متعهد به رویکردی جامع برای رسیدگی به مسائل اجتماعی و زیست‌محیطی. پانای نوشت. پنج بار در این گزارش به "تعمیر پذیری" اشاره شده است، کلمه ای که حتی یک بار در سال قبل استفاده نشده است.

مایکروسافت سال گذشته از این هم فراتر رفت و در گزارش پایداری خود فاش کرد که قصد دارد معیاری برای تعمیرپذیری محصولات سرفیس ارائه دهد. این شرکت اعلام کرد که به 80 درصد از اهداف خود در سال مالی 2019 رسیده است.

 

"اینو امتحان نکن، باشه؟"

سخنگوی مایکروسافت در ایمیلی به CNBC گفت: «ما با شرکای صنعتی خود برای ارائه گزینه‌های تعمیراتی کار می‌کنیم که کیفیت تعمیرات را تضمین می‌کند» در حالی که از حریم خصوصی و امنیت مصرف‌کننده محافظت می‌کنیم و بر ایمنی تمرکز می‌کنیم.

با این حال، مایکروسافت به مشتریان توصیه نمی کند که این تعمیرات را در خانه امتحان کنند، بلکه دستگاه های خود را به ارائه دهندگان خدمات مجاز ببرند. سخنگوی مایکروسافت گفت: اگر هارد دیسک خود را خودشان تعمیر یا ارتقا دهند، «ضمانت محدود مایکروسافت هیچ آسیبی که ممکن است به تجهیزات یا دستگاه سرفیس شما وارد شود را پوشش نمی‌دهد».

سخنگوی گفت که این شرکت همچنین در تلاش است تا "آسایش را برای مشتریان خود افزایش دهد" و هدف آن "راه اندازی یک شبکه جهانی از ارائه دهندگان خدمات مجاز" است.

در رویداد سخت‌افزاری اواخر سال گذشته، Panay از مشتریان خواست که آقای Fixit را بازی نکنند.

«این را امتحان نکن، باشه؟ این کار را نکن،" پانای گفت. با من تماس نگیرید یا توییتی را برای من ارسال نکنید که می گوید: "من سعی کردم قسمت بالایی را پاره کنم و اکنون خراب است و این تقصیر شماست."

 

منبع خبر : https://nozhino.ir/




:: برچسب‌ها: تعمرات سرفیس , تعمیر سرفیس , تعمیر مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 / 12 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: